Si crește dincolo de frontiere. Iar atunci când întreaga lume reprezintă piața dumneavoastră de desfacere, aveți nevoie de un partener expres de încredere, cu acoperire globală. DHL este la un click distanță și știe cum trebuie să arate un website și cum să optimizeze rata de conversie a vânzărilor, până la creșterea brandului dumneavoastră, astfel încât acesta să confere încredere. Este momentul să maximizăm oportunitățile de e-commerce existente la nivel global.
Învățați despre sistemele de navigare și alocați bugete pentru Google Adwords, Bing Ads sau Facebook. Cu cât clienții știu mai multe lucruri despre afacerea dumneavoastră online, cu atât vor cumpăra mai mult.
Găsiți un specialist competent în Search Engine Optimization și regulile sale mereu în schimbare, sau utilizați instrumente precum Long Tail Pro, pentru a vă ajuta să identificați cele mai profitabile cuvinte cheie. Website-ul dumneavoastră ar trebui să funcționeze precum un om care se adresează altor oameni.
Sunt nenumărate ponturi și recomandări privind optimizarea ratei de conversie pe care le puteți testa, cum ar fi butonul de call to action. Modificarea fonturilor, a mărimii sau poziției acestora pot influența într-o mare măsură rata de conversie.
Până la o treime dintre clienți abandonează un website atunci când li se solicită să se înregistreze. Puteți solicita acest lucru, însă oferiți-le alternativa și promovați avantajele creării unui cont. Folosiți un formular simplu și solicitați doar informații relevante.
Testarea și monitorizarea continuă a diverselor practici și îmbunătățirea experienței vizitatorilor a funcționat pentru succesul unor magazine online precum Amazon, ASOS și este un lucru de luat în considerare.
Acesta este cunoscut ca și factorul "la fel de bine". Un cumpărător care achiziționează un smartphone cu o cameră foto de 12 MP, poate la fel de bine să achiziționeze unul sensibil mai scump, cu o cameră de 16MP ȘI 128 GB pentru stocare.
Unii consumatori sunt receptivi la invitația de a cheltui mai mult, alții vor subevalua afacerea dumneavoastră ca răspuns la aceasta. Puneți-vă în locul cumpărătorului și testați până găsiți cea mai bună variantă.
Aduc trafic și un impuls asupra vânzărilor pe termen scurt, insă fără obiective clare, o campanie de reduceri poate devaloriza produsul. În particular, anticipați efectele când trageți linie dacă o campanie de reduceri devine excesiv de populară.
Vă poate costa de până la cinci ori mai mult să atrageți noi clienți decât să păstrați unul existent. De aceea, este foarte util să implementați o strategie de menținere a clienților. Cu cât aveți o relație mai lungă cu clienții dumneavoastră, cu atât vor fi mai scăzute costurile de a-i păstra.
Vizionați cum explică deținătorii afacerii Amara că au menținut afacerea lor internațională de succes atât de orientată pe clienții lor, chiar dacă nu i-au întâlnit niciodată pe aceștia.
Citiți despre cum s-a dezvoltat Amara de la un magazin micuț până la rețeaua de succes cu website-uri în toată lumea.
DHL vă poate ajuta să vă dezvoltați afacerea online dincolo de granițe și să cuceriți întreaga lume.
Clienții dumneavoastră pot alege exact când și unde să se livreze comenzile lor - flexibilitatea este un criteriu foarte important pentru clienți.
Serviciile noastre cu livrare în timp definit vă garantează livrarea expedierilor la un anumit moment, în toată lumea. Iar rapiditatea este ceea ce caută clienții dumneavoastră.
Există dovezi care arată că dacă oferiți aceste opțiuni clienților dumneavoastră, aceștia vor cheltui mai mult.
Cum să îi faceți pe vizitatorii website-ului dumneavoastră să aibă încredere
Cum să îi faceți pe clienții dumneavoastră să aibă încredere în brandul dumneavoastră, chiar dacă nu au auzit de el înainte.
Călătoria dumneavoastră către o afacere internațională e-commerce de succes începe cu un click.